tirsdag 12. februar 2008

Fra en forventningsfull olivenplanter...

Mitt navn er Ingvild, og jeg bor i vestlandsbyen Haugesund. Jeg er 18 og går mitt siste år på musikklinja ved Skeisvang videregående skole. Der spiller jeg piano, og trives godt! På fritiden min spiller jeg også fiolin, og er generelt glad i musikk! Hver onsdag er jeg på øvelse med tensing-koret Keystone Singers, hvor jeg er styreleder. Ellers er jeg glad i å drive på med forskjellig håndarbeid, alt fra sying og strikking til scrapbooking. Så er jeg også den heldige matmor til verdens søteste kanin:)

I sommer var vi en gjeng fra Keystone på TT, og noen måneder senere fikk jeg en telefon fra KFUK-KFUM Global om at jeg var trukket ut til å få være med å plante trærne vi hadde vært med å samle inn penger til! Så her sitter jeg i Haugesund, og om bare noen dager er jeg på vei til Palestina. Det er ganske rart å tenke på...Men jeg gleder meg til å reise! Og er jo selvfølgelig også veldig spent. I det siste har jeg lest en del om Palestina og situasjonen der, og jeg er spent på å se hvordan det ser ut "i virkeligheten", og ikke bare på papir.

Jeg gleder meg til å treffe de andre olivenplanterne! Dette skal bli spennende!


Ingvild

1 kommentar:

margrethe sa...

God tur Ingvild! Gleder meg til å følge reisen via bloggen!