fredag 22. februar 2008

Siste kveld i Palestina

Nå er det bare halvannen time til Mohammed kommer for å kjøre oss til flyplassen i Tel Aviv. På en måte så føles det som om vi kom i går, for tida har gått så fort! Men på en annen måte føles det som om jeg har vært bortreist i en måned, siden jeg har opplevd så mye..

Det er ikke ofte jeg er så sliten å trøtt som det jeg er nå. Seks dager med et slikt fullstappet program viser igjen, på både godt å vondt. Men jeg tror det er verdt det, rett og slett. Selv om jeg er sliten nå, er det klart at de opplevelsene, inntrykkene og ikke minst lærdommen jeg sitter igjen med etter denne uken, ville jeg ikke fått helt sånn uten videre.

Det har vært en flott uke, men jeg må tilstå at det skal bli deilig å komme hjem til egen seng og norsk frokost.

Tenk at jeg skal på skolen på mandag...


- Ingvild

Ingen kommentarer: