torsdag 14. februar 2008

Kretssekretærens presentasjon


Jeg ble utfordra av Global v/ Ellen til å reise sammen med 3 ungdommer til Palestina (dumt du ble syk, Andreas, men god bedring - vi tenker på deg og ber for deg - og du for oss håper jeg!). Jeg følte meg stolt og ydmyk samtidig, og jeg tok utfordringen. Nå er det i overimorgen vi reiser....... Jeg gleder meg veldig!
Dagene som kretssekretær i Trøndelag krets går med til å administrere og lede barne og ungdomsarbeidet i kretsen. Det liker jeg godt.
Men nå skal jeg få være med på noe der jeg er overlatt til andres kunnskap og kompetanse for å gjøre jobben (les: Maria). Selv om jeg skal være den voksne på turen blir dette like nytt, spennende og utfordrende for meg, som de andre som skal være med.
Nå er jeg litt tom i hodet før avreisen. Jeg har (slik alle voksne sier) så mange ting jeg må få gjort før vi reiser....
Følg med på bloggen folkens - vi oppdaterer så fort vi kan!

1 kommentar:

margrethe sa...

God tur - ta godt vare på Ingvild!